تماشاگران حاضر در سالن بزرگ لومیر پس از نخستین نمایش «قهرمان» در بخش مسابقه رسمی جشنواره کن پنج دقیقه پیاپی اصغر فرهادی و گروه تولید فیلم را تشویق کردند.

اصغر فرهادی در جشنواره کن

به گزارش همشهری آنلاین، از گروه بازیگران «قهرمان» فقط سارینا فرهادی و امیر جدیدی همراه فرهادی به کن رفته‌اند و در نخستین نمایش فیلم حضور داشتند. فیلمساز ایرانی برنده اسکار در پایان تشویق تماشاگران از تیه‌ری فرمو، مدیر هنری و دیگر مدیران ارشد کن برای برگزار کردن جشنواره در اوج کرونا تقدیر کرد و گفت: این اولین بار است فیلم را با این همه تماشاگر دیدم و از شما به خاطر احساسی که به من بخشیدید سپاسگزارم.

فرهادی در گفتگو با ورایتی هم به چند موضوع مرتبط با «قهرمان» از جمله کارکرد و تاثیر شبکه‌های اجتماعی در جامعه ایران اشاره کرد و درباره رفتن دانلد ترامپ و آمدن جو بایدن و تاثیر آن بر سیاست‌های آمریکا در قبال ایران گفت: تردید ندارم با حضور بایدن دنیا جایی بهتر خواهد شد.

کارگردان «قهرمان» افزود: برخلاف ایده یکی از دوستانم که معتقد است شبکه‌های اجتماعی مرگ سینما را رقم می‌زند، من می‌گویم سینما جایی است برای نشان دادن جنبه‌های مختلف و پیچیدگی‌ها در کمال آرامش. پس هیچ تهدیدی از سوی شبکه‌های اجتماعی نسبت به سینما وجود ندارد.

کد خبر 614266

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha